EliffEcee 19 haftalık gebeyim hiç geçmeyen aşırı mide şişkinliği ve gaz problemi yaşıyorum. Bunu yaşayıp çözüm bulan var mı 😓
Havva-21 EliffEcee bende sizin gibiyim bu mide rahatsızlığından dolayı hamileliğim çok kötü geçiyor 😒 şurup bide hap kullanıyorum hiç faydası yok ayın 29 unda kontrole gidecem o zaman farklı ilaç yazmasını isteyecem.
Dilarakr EliffEcee sade soda ama markadan markaya degişiyor bana Beypazarı iyi gelmişti Bi yakınıma Kızılay. Sağlıklı oldugunu söylüyorlar günde 1 tane öneriliyor ben yine 2 3 gün de 1 içiyorum rahatlatıyor
EliffEcee Havva-21 teşekkür ederim size de şifalık diliyorum gerçekten günlük hayat kalitesini kötü etkiliyor