Miaa Gün yani dün yaptıgım testte silik pozitif çıkmıştı bugün 11. Gün sabah test yaptım negatif cıktı iğne etkisi geçti diye düsünüyorum sonradan pozitife dönen varmı 🙏🏻
Hilallalal Miaa ben direk 14. Gün yapmıştım silik çıkmıştı beta 54 gibi bir değerdi. 14. Gün deneyin inşallah pozitif çıkar
Bsrnura Miaa çatlatma ignesi bende oldum dün canım forumda genelde 12.günden sonra test yapın yazılmış sende öyle dene bir istersen Bell olmaz bir bakmışsın pozitif olmuş
Hilallalal Miaa negatif olduktan sonra bir gün sonra bile pozitifi gören çok oluyor. Hiç bozmayın moralinizi Allah büyük inşallah yavrunuz tutunmuştur
Miaa @Bsrnura devam edicem test yapmaya umarım pozitife döner 🙏🏻 Seninde bebiş tutunur güzel hayırlı haberler alırsın insallah 🤲🏻
Bsrnura Miaa canım ne yaptın testin pozitife döndümü 11. Günüm bugun benim bende test yaptım pozitif cıktı ama igne etkisimi yoksa gebelikmi bilemedim biraz daha beklicem
Bsrnura Aysel_krdg evet canım kaldım ama düşükle sonuçlandı tekrar bu sefer cok doktora gittim dc. Tutun prof. Kadar ama güç bir sıkıntı yok düşük olması için deniyor