SaEmtFzt Baran hanım aile doktorumuz. Gayet tatlı ve ilgili. Hemşireler olsun danışmadaki çalışanlar olsun hepsi güler yüzlü ve fazlasıyla ilgileniyorlar. Evet hastane biraz küçük ama gayet memnunum. Şu an muayene ne kadar bilmiyorum. Mart ayında 205 liraydı. Biz direkt doğum paketi aldık 9400 ya da 9600 olması lazım. Paketi almadan önce ödediğimiz ücretleri düştüler. Taksit seçeneği de var. Tüm testler, normal ya da sezeryan doğum, 2 gece yatış, bebeğin 2 ay içindeki 2 kontrolü, annenin doğum sonrası kontrolü, babaya ufak chek-up, anneye psikolog ve dişçi muayenesi, bebeğe hoşgeldin sepeti ve kapı süslemesi de dahildi. Fiyatlar her geçen gün arttığı için direkt paket aldık. Şu an ne kadar oldu bilgim yok maalesef.