SalihaHasan65 ben de çok geç hissettim hareketlerini hatta hep çok endişelendim sizin gibi, her kontrole gittiğimde doktora eminsiniz iyi dimi diye sorardım 🥹 doktorum ilk gebeliklerde bunun normal olduğunu söylemişti, nerdeyse 30.haftalarda anca net bi şekilde hissedebildim. Kontrollerinde doktorun bi sorun olmadığını söylüyorsa sıkıntı yok kendine stres yapma 🥰