Merhaba hanımlar geçen hafta gebelik şekerim yüksek çıktı bir bölüme gitmemi diyete başlamamı söylediler gidenler var mı gitmesek kendimiz dikkat edip diyet uygulasak olmuyor mu tüm ekmek çikolata şeker vb şeyleri kestim illa gidip diyet programı mı uygulamak gerekir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ayrıca doktor bana gece yemek yeme aç kal dedi dayanamadım gece 4 yemek yedim sabah unutup üçübirarada kahve içtim 10 da kan verdim yüksek çıkmasında onlar etkili olmuşmudur tekrar test yaptırırlar mı 😔