Kızlar merhaba ikiz gebeliğim var 34.haftama girdim samsuna 1 oldu geleli doğum için 19 mayıs üniversitesini düşünüyorum Davut Güven adlı bir doktora gittim ilk defa gittim iyi bi doktordu güzel ilgilendi falan burdan da bişenler var mı gidip memnun kalanlar falan önerir misiniz acaba? Birde ücretliydi bu doktor ücretsiz muane olup sezaryan olanlarda o hastanede memnun kaldınız mı?