Kızlar pazar günü rahatsızlandım yüksek ateş eklem ağrısı ile gittim acile covid pozitif çıktı şuan burun akıntısı dışında bir şeyim yok sadece pazar günü kötüydüm. Pıhtılaşmam vardı zaten kan sulandırıcı kullanıyorum. Covid ken pıhtılaşma artıyormuş çünkü. Bebeğe bişey olmaz dimi birşey olmaz diyorlar ama korkuyor insan zaten 3. Gebeliğim zor şeyler yaşadım c vitamini ilaç ve bir tane 1 mg antibiyotik verildi doktorum onayladı kullanıyorum ekstra ıhlamur içebiliyorum sanırm.