Ozgekck Canım 2,5 3 mm sınırdır hatta 3 mm ile bile 10 çocuktan 9 u sağlıklı doğduğu kanıtlanmış. Ağlama üzülme herşeyi Allah’a bırak rabbim sağlıklı eli yüzü düzgün bir yavru nasip etsin. Öle olsa bile allahtan geliyor başımız gözümüz üstüne emanet onlar bize. Arkadaşımın eltisine benek down aldırmak ister misin dediler hayır dedi doğum yaptı bebeğin hiç bit şeyi yok etrafımda da böle örnekler çok var ben şahsen kendi fikrim yapanlara da saygı duyarım ama yaptırmak istemedim yaptırmadım. Çünkü biiet olsa da tek yapabileceğimiz şey gebeliği sonlandırmak dediler bu yüzden istemedim bişeyi varsa kendini alıştırırsın dedi etraftakıler rabbim sağlıklı eylesin dedim. Doğumumuzda görürüz dedim ve yaptırmadım.