Henüz detaylıya girmedim 1eylülde gircem dr dediki bebek kafası biraz küçük ama senin kafanda küçük genetk olarak anneye babaya benzicek dedi bir sıkıntı yok dedi varmı başına gelen sonradan düzeliyormu gerçekten öyle mi benim kafamda bedenime göre küçük eşimin de