esmerella37 Kızlar benm adetim 11 gun gecikti ovulasyon testi yaptım hep pozıtıf gosteriyor 8 gundur aralarda 1 er gun olmak sartıyla hep pozıtıff sorum su adeti geciken birinin ovulasyon testi pozıtıf neden cıkar yani hamile oldugu icin mi adet olmadıgım icin acaba lt mi arttı anlıyamadım varmı elinizde adeti gecip ovulasyon yapan hamile olanların nasıl ckıyo olmayanları nasul ckıyor acaba merak ettim şimdiden tesekkr ederimm bebişlerrmm hepsini paylastım sonucların https://imgyukle.com/i/nVe2vA https://imgyukle.com/i/nVeqYH https://imgyukle.com/i/nVezWo https://imgyukle.com/i/nVevjj https://imgyukle.com/i/nVe1dU
Kubruzram esmerella37 canım zaten 11 gun gecikmiş ovulasyon teti neden yaptın onu anlayamadım gebelik testi yapsan cikar zaten olmadı kan ver kendi sorularla sıkma kuzum
esmerella37 Kubruzram 4 uncu gecikmede yaptım negatif gordum oyuzden bdaha yapmadım ne zaman siliklesicek diye yapıyorum ama hic sılıklesmedi daha da koyuluyor
B-Y94 esmerella37 yap bitanem hadi hayırlısı bakalım 🥰 Rabbim gönlüne göre versin inşallah olur haber ver merak ederim
arirangg esmerella37 Canım ben hamileyken merak edip ovülasyon testi yaptım. Pozitif çıkmıştı. Ama en güzeli gebelik testi ya da kan vermek
arirangg esmerella37 Resmi yok canım ama seninkiler gibiydi. Yumurtlama gününde olduğu gibi iki çizgi de belirgindi
esmerella37 Yagmurrr98 bende oyle bliyorum baska turlu neden ckablr yumurtlama olmaz heralde adet gecikmesinde