Impossiblee Merhaba anneler airfryer alacağım xiaomi önerir misiniz biraz küçük geldi iç haznesi ama kullananlar var mı memnun musunuz?
Deletedmom52620 Impossiblee 👍🏻 Memmunum iyi ki de almışım diyebilirim Ocak kirlenmeden herşeyi yapabiliyorum.
arirangg Impossiblee Ben kullanıyorum, evet küçük ama biz iki kişiyiz. Çok rahat yetiyor. Memnunum. 4-5 kişilik aileler için küçük kalır
Deletedmom52620 Impossiblee hayır değil 2 kişi için fazla bile geliyor mesela tavuk kanat 5 6 sığıyor iyi yaparsanız mesela ben patlıcan kuruttum 3 4 tabaklık çıkar mesela örnek veriyorum sabah kahvaltıda güzel oluyor biber gibi şeyler iç haznesi bize yetiyor artıyor bile
Impossiblee Deletedmom52620 çok sağolun yorum için boyuttan dolayı tereddütlerim vardı 🌸 Kızartma kaç dk ve kaç derece yapıyorsunuz?
Deletedmom52620 Impossiblee 15 dakika diyor ama ben önce az yağ az tuz harmanlıyorum 20 dakika çift taraflı seçip yapıyorum
Impossiblee Merveberill çok teşekkür ederim yorum için iç hazne biraz küçük geldi Philips essential 4.1 ve bunun arasında kalmıştım
siriniko2511 2 kişilik bir aileyiz vee çok çok memnunuz. Köfte patates tavuk et bunları harika pişiriyor. Koku yok yağ yok tertemiz😊