Güzel anne adayları merhaba, ben de sizin gibi bebek bekleyen bir anneyim. Bebeğim 13+ 5 günlük. İkili tarama testimiz 1.167 ile yüksek riskli çıktı. 29 yaşımdayım. İkinci hamileliğim. İlkinde bebeğin kalp atışları duyulmadığı için 10.haftasında aldırmak zorunda kaldım. Çok üzgünüm buna da bir şey olursa diye. İçinizde böyle bir durumla karşılaşan biri veya birileri var mı? 😔