Unlukacar Nilasya12 ilk doğumumu 35+4 de 2 yıl önce yaptım 2795 gr doğdu çok şükür küveze girmedi canım şimdi 2. Gebeliğim 35+2 deyim bel ağrım çok bakalım bu bıdık ne zaman gelecek
Nilasya12 Unlukacar ay insallah benimki de girmez dün 2600dü kilosu persöebe olacak doğum bakalım 2 doz da ciğer geliştirici yaptırdık 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Unlukacar Nilasya12 hiç korkma canım benim suyum geldi acil alındım sezeryana düşün ciğer geliştirici vurmalarına bile fırsat olmadı inşallah sağlıkla gelsin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼