benimmdunyamm Kizlar kabizim afedersiniz kendimi de zorlayamiuorim ama tuvalette canım çok yanıyor basur olacm diye korkuyorum kayısı komposto falan da içtim fayda etmiyor başka ne yapabilirim
Kaahvelii benimmdunyamm Duphaloc diye şurup var ona başla canım hemen o geçirir bende sezeryan sonrasi kullandım onu
Mysaa benimmdunyamm bol bol yuruyus ve kayısı suyu ben meyve suyu olarak içtim canım 2 kutu bitirmiştim nerdeyse birde petibör biskuvi 2. Gün çıktım wc ye birde bana bagırsaklar çalışsın diyede bi toz içiriyolardı suya karıştırıp içiyordum sana vermediler mi
gamzeozer16 benimmdunyamm bende ayın 9 unda dogum yaptım ilk 5 gün korkudan sanırım yada bilincaltı olarak yapamadım sonradan kendiliğinden yaptım dikişler sanırım sıkıntı oldugu icin korkudan olmuyor sonrasında hergün düzenli yapınca rahatladım bende sürekli sıvı tüketiyorum ama ilk 5 gün normalde diyorlar
Mysaa benimmdunyamm alla alla değişiyor demekki hastaneye göre bana belli saatlerde getiriyolardı ne bu dedğimde bagırsakların çalışsın diye demişti hemşire çıkarken de bi dunya ilaç yazmıştı öyle