Basta soyleyeyim tek istegim ve hayalim normal dogum. Allah nasip eder insallah 🙏 Gecen gün erken dogum riskiyle 2 gece hastanede kaldım. Yan odalarda kadınlar hep bağırıyordu sabahlar olmasın valla herkes çığlık çığlığa 😅 çıkarken hemşireye dedim ki ne çok abartiyorlar saygilarida yok diğer insanlara dedim bana sadece kibarca tebessüm etti ama ben almam gereken mesajı aldım 😁🤣