pnremr22 merhaba🌸 iki haftayı da dikkate alın👌🏻 33. haftamdayım benim de 2 hafta ilerde gidiyor bebeğim fakat bu erken doğum habercisi demek değil örneğin. Doğum tarihi 15eylül-6 ekim arasıydı hala da öyle. Çatı muayenenizde sezaryen gerektirecek bir durum çıkarsa zaten doktorunuz sizinle yeni ve net bir doğum tarihi belirleyecektir🧿 (haftamızın ilerde olması bebeğimizin kilosunun, baş çevresinin gibi gelişiminin ilerde seyretmesi demek fakat ilerde gitmesine rağmen çatınız uygunsa ve 3 hafta ve fazlasıyla ilerde gitmiyorsa 40. haftayı tamamlayabilir hatta geçebilir de, hiç belli olmuyor😊)