Irem88- Dilanhztm 30+3 de bizde 1.800 gramdık oğlumla şuan 35 haftadayız bakalım bu hafta kontrolümüz var ve bu ay hiç kilo alamadım havalar sıcak iştahım yok inşallah en azından bebeğim kilo almıştır biraz tedirginim
Egemen_ozgur_annesi Dilanhztm bende geçen hafta gitmiştim 29+1 Di o zaman 1583 gramdı 😊😊 sen bakma ultrasona doğumda eksik çıkıyor hep doğunca. Maşallah bebeğine 🥰
annelikyolundaa Dilanhztm 31 haftalıkken 1760 gramdı. Cuma gideceğim artık randevularımızı 2 haftaya indirdik çok heyecanlanıyorum :):)
Sleepless_Mother izobellaaa-_- cuma gittiğimde bana 2200 dedi biz seninle aynı degilmiydik kiz 😒 ben 33 oldum
Dilanhztm Irem88- bende hiç kilo almadım beni gören hamile olduğuma inanmıyor oğlum çok şükür kilo alıyor ama
izobellaaa-_- Sleepless_Mother ben 33 haftalığım şuan en son gittiğim de 32+0 da gittim 2 kilo dedi 😀😀
Vegnsmba pediatrihemsiresi benim de 29+3 1388. Kucum mu bilemiyorum sekerden diyet yapiyordum. 29da kilolalar nasildi bize de bi yazin 😕
izobellaaa-_- Sleepless_Mother 34 de gideceğim kuzum bir hafta kaldı heyecanlanıyorum hep giderken ay çokkk özlüyorum bebemiiiiii😭💙
miniktirtilim Vegnsmba 29da 1375di ama benim bebegime tum doktorlae zayid diyor yani suan 31 haftalik 1750 gene zayif diyorlae kabullendim artık ben. 31 de olmasi gereken 2 kilodan 100+200 fazla olmasi dedi 1 perinatoliji 2 özel ve 2 devlet doktoru
Sleepless_Mother izobellaaa-_- yiaaa kıyamam ağlama be 😢 az kalmış bı hafta 😍😍 bana ,3 haftaya gel sezeryani konuşalım dedi bakalım bende heyecanlıyım ama bı yanım üzgün oğlumu ozliycem ilk defa ayrı kalcam ondan
izobellaaa-_- Aaa senin ikinci mi 💙 benim ilk birde şey bana 2 hafta da bir çağırıyor bana demedi birşey sadece 2 hafta sonra bir daha gel dedi o kadar