Hanımlar karantinam şükür bugün bitiyor, medipol Çamlıca da takipliyim, doktorumdan hastaneden memnunum. Karantina sürecinde hastane olası bir doğum anında kabul etmiyor ve pandemi hastanesine yönlendiriyoruz dedi bana, şimdi bu cuma 19 Ağustos sezaryen günüm. Yarın ise kontrol günüm ve anestezi görüşmem var. Karantinam bugün bitti ama yarın bana tekrar test ol derler ve pozitif çıkarsam yıkılırım ya. Demeyedebilirler çünkü bana ayrılan karantina süresini neticede bitirdim. Ay kafam çok karışık, bu covid çekilmez çile hele ki hamile iken ya