bhrey canlar kesemizi gördük şükürler olsun. Kese yapısının çok güzel oldugunu , yerinin güzel oldugunu ve rahim kalınlığınında iyi oldugunu söyledi dr. Kalp atışı için 10 gün sonra gelin dedi . Siz keseden sonra ne zaman duydunuz kalp atışını ?
Sudekc bhrey hadi hayırlısıyla duyalım kalp atışlarını ❤️🔥❤️🔥bizde 22 sinde duyacağız ikizlerin kalp atışını rabbim sağ Salim elimize almayı nasip etsin
bhrey Sudekc Sağlıkla gelsinler insallah . Sizin kacıncı haftanızda cagırdılar sizi . ben cok hesaplamayı biliyorum :) bugün benim 4+6 .
Sudekc bhrey bizim tüp bebek yapıldı o yüzden hepsi hesaplanmalı oldu pozitifi gördükten 1 hafta sonra gittik gördük tekrar bi hafta geçti bidaha çağırdı biraz daha büyümüştü şimdi 5 gün sonra da kalp atışını duyacağız inşallah 🙏 yani 4 haftalıkkken keseyi görmüştük
Sudekc bhrey bu arada sizde inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız 🙏☺️ tüm isteyen herkese rabbim nasip etsin istemek ve doktor doktor gezmek o kadar çok zor ki rabbim herkesin yardımcısı olsun
Sudekc bhrey tüp bebek transferden 12 gün sonra real yapıldı pozitifi gördük 1 hafta sonra çağırdılar işte 🥹 rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Seb bhrey hayirlisi olsun bende dun keseyi gordum haftaya salı kalp atisi icin cagirdilar benide insallah goruruz
Mehtapkz bhrey yaaa cok guzel canim 🤲🤲❤️❤️🤰🤱 Allah’ım saglikli sihatli kavustursun sizi 🤲❤️🤗 smdi kac arti oldun
Mehtapkz bhrey ya yerim bende gttm bugun 6 haftalk olmusuz yolku gorduk kimildadagini gorduk hic yormayalim kalp atisi icin dedi 10 gun sonraya cagirdi canm