Cansel2017 Arkadaşlar sucuklu kaşarlı tostu çok seviyorum ve haftada 1.2 defa yiyorum kahvaltıda zararı var mıdır
Ebbruc Cansel2017 başlığa yiyecek içerir diye yazsanız ve içeriğini burda yazsanız keşke, burda çoğu insan hamile sonuçta canımız çekebilir
arirangg Cansel2017 Dr sucuğu pişirirseniz ve haftada 1-2 defa pişirmek kaydıyla yerseniz bir şey olmaz diyor
Edabykl Cansel2017 ben her sabah kahvaltida yerim guzel pişirdikten sonra hic bi sıkıntı olmaz sigara alkol kullanan var bunlar yanında hic bise dunde pizza yiyip öyle uyudum 🙈😂
Hatihati Cansel2017 Şarküteri ürünleri tavsiye edilmiyor.Haftafa iki de biraz fazla bence ayda iki üç defa yemeye çalışın en azından.
Busenurrr97 Ben yiyorum valla Bi zararını görmedim şimdiye kadar 25 haftaligiz şu an doktora sordum güzel pişirirsen Bi sorun olmaz dedi
cgnduru Cansel2017 sadece kaşarlı olsun.. sucuk el yapımı olursa birde iyi pisirilirse yenebilir diğer türlü maalesef sağlıklı değil
Edabykl Cansel2017 33+2 olduk masallahimiz var sagligi yerinde gelisimi guzel her zaman sucuk sosis yiyen birisi olarak söylüyorum caniniz çekiyosa güzel pisirin ve yiyin 😂
Denizovski Cansel2017 Toksoplazma bağışıklığım olmadığı için şarküteri ürünleri yememi kesinlikle yasaklamıştı benim doktorum. Çok canınız çekiyorsa market sucuğu almayın bence güvendiğiniz bir kasapta yaptırın ve iyice pişirip öyle tüketin