123xyz Çalışan anneler ,Çalışamaz raporunu 32.haftaya girince mi yani 32+0 da mı alıyoruz yoksa 31+0 mı yani ona 32.hafta deniyor ya kafam karıştı açıkçası?
Moonlight38 123xyz 32.haftanın herhangi bir günü gidebiliyorsunuz. 32+6′da gittim, doktor 32+0 olarak verdi raporu
Moonlight38 Kızlar ben de bir şey sormak istiyorum. Bebek 40 haftadan önce doğduğunda (mesela 38.haftada), geri kalan 2 hafta doğum sonrasına ekleniyor mu ? Yoksa doğum sonrası her koşulda sadece 8 hafta mı kullanabiliyoruz ??
Hazelasln Moonlight38 Moonlight38 en fazla 37.haftamıza kadar çalışabiliyoruz ve 32.haftadan sonra çalıştığınız her gün her hafta doğum sonrasına aktarılır😊37. Haftadan sonraki 3 haftayı istesek de aktaramıyoruz zorunlu olarak izne ayırıyorlar.
MrsAyana ebruee birşey sorucam peki bu normal rapor gibi mi ücret yatıyor devletten brütten mi alıyoruz yani bilginiz var mı
Moonlight38 Hazelasln Benim kastettiğim de o 3 hafta. 37 den sonrası için sormuştum. 38.hafta doğum yapsak 40 haftaya kadar olan o 2 hafta yanıyor o zaman
ebruee MrsAyana Brüt ücret üzerinden hesaplanarak yatıyor ama tabi kesintiye ugrayarak rapor ücreti gibi 3/2 oranında. şöyle örnek vereyim ben eylülde ayrılıyorum dogum iznime. Haziran-Temmuz-Agustos aylarındaki brüt ücretim üzerinden yatacak son 3 aydaki internette hesaplama modülleri var ordan da ne kadar yatacagını görebilirsiniz
Mrvzkldmr Moonlight38 38 de doğum yaptınız diyelim 16 haftalık sürecinizden bi hafta yemiş oluyosunuz doğumdan hemen sonraya 15 haftanız kalıyo
Hazelasln Mrvzkldmr Moonlight38 evet maalesef yanıyor 37 den sonra çalışma izni yok.En fazla 32 den 37e kadar olan 5 haftayı aktarabiliyoruz.O da çalışabilirsek eğer son haftalar zor oluyor malum😄
123xyz Nis sancım varsa alırım yoksa alamam diye birşey yok ki 32.haftada dogum iznine ayrılmak doğal hakkımız he istersek çalışabiliriz o ayrı