Girls 32 hafta çalışamaz raporu aldıktan sonra raporu nereye vermemiz gerekiyor? Ne yapmamiz lazım bilgisi olan var mı?
Nilasya12 findiklibadem ben tam 32de aldım şansıma o gün kontrol günümdü canım iş yerimde insan kaynaklarına iletyim raporu alınca onlar sisteme giris yapıyor sanırım
Girls Nilasya12 sonrasında devlet ödemesimi oluyor bebek doğunca ? Heralde baska biseye gerek yok rapor disinda
Banuc 32 haftama girdiğim gün raporumu aldim. İş yerinede vermedim insan kaynakları sistemde görüyoruz zahmet etme dedi canıma minnet 😏
Nilasya12 Girls bana is yerimin söyledi devlet iki parça halinde ödeyecekmiş ben onu is yerine vereceğim çünkü is yerim maaşımı kesmeyecek ve devletin verdiğinden daha fazla vermiş oluyor bana