QUEEN088 kuzum bende de ayni sorun var batma hissi oluyor mu sende bende oda var doktoruma çocuğu çok aşağıda hissediyorum yürüyünce çıkacak gibi dedim doktorum baktı gayette bu çocuk yukarı da dedi ama benim plesanta rahme yakınmış acaba o yüzden mi öyle hissediyorum onu da sormayı unuttum🤕