Bebeğim 50 günlük oldu.
İlk günden beri akan sütümden burunun üstüne dışına yani sürüyorum, pamuk gibi oluyor. Hapşırarak kendi çıkarıyor ben de siliyorum.
İçine süt sık diyenler oldu onu hiç yapmadım, damla da hiç kullanmadım.
Doktor aspiratörü ilk ay kullanma dedi ama arada ben kullandım. Sütün çok faydası oluyor hırıltısı olsa bile yarım saate kalmadan geçiyor.