Sabah 06:30 da uyandım lavaboya gitmek için kızlar günlük pedim kıpkırmızı kan, zaten 8 haftalıktan beri kahve lekelenmeli geçiyor gebeliğim ama bu sefer kırmızı taze kan ☹️ saatin 9 olmasını bekliyorum doktoruma gitmek için inşallah bebeğim iyidir 😢