Burada birçok kişinin dua istediğini gördüm her gördüğüm başlıkta dua sure okudum. Bende Plasenta previa ve akreata var, önceki sezaryenim ve sonrası çok kötüydü 1 ay hastanede kaldım. Korkuyorum şu an aynı şeyleri hatta daha kötüsünü yaşamaktan. Benim için dua eder misiniz? Teşekkür ederim. İnşallah hepimiz sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız. 🙏🏻