Hamileliğimin 17.haftasında grip sanıp hastaneye gitme gereği duymamamdan dolayı evde kendi kendime iliadin sprey kullanmaya başladım bir kaç gün sonra artık oda fayda etmeyince covid testi verdim ve malesef pozitif çıktım tam 1,5 ay o lanet spreyi kullandım ve bebeğim o ilaç yüzünden kilo alamıyor şuan 36. Haftamdayım kilosu 18hafyadan beri hep geriden geliyor öyle yada böyle ilacı bıraktım çünkü 1 haftadan sonra bağımlılık yapıyormuş çok iğrenç bir durum olabildiğince hiç ilaç kullanmayın naneli şekerle idare etmeye çalışın :(