Euphoriaa Kızlar selam, gebelikte idrar kaçırma normal mi? Bunu yaşayan var mı aramızda hemen doktora danışacağım ama bu idrar kaçırmadan fazlası uykumda sabaha uyandığım halde devam etti bildiğin çocuk gibi tutamadım çok korkuyorum yaşayan var mı?
Smyye1B Euphoriaa Tutamadiysan idrar kacirma olmayabilir . Suyun gelmiştir belki çünkü tarif edilen su gelmesi o şekilde. Doktoruna kesinlikle sabah danış .
benimmdunyamm Euphoriaa idrarı tutabilirsin suyu tutamazsın eğer ki tutamiyorsan sudur idrar bile olsa git doktora valla ben her iç camasirim islandiginda acile gittim aklımda kalacagina
Aminenin_annesi Euphoriaa terlemis olabilir misin ? haftan ileri olsa suyun gelmis olabilir derdim ama henüz bunun için cok erken . geceden sabaha kadar da sürekli idrar kaçıracağını zannetmem bence ter
Euphoriaa pediatrihemsiresi doktoruma danıştım psikologdan randevu aldım bunun sebebi kaygı ve psikolojikmiş henüz 11 haftalık gebeyim hormonlarla birlikte altta yatan sakladığımız psikolojik sebepler olabilir çok ağladım doktorum kaygı dedi yani psikolojik mi diyorsunuz dedim evet dedi ve dedim ki yıllardır gitmekten korktuğum yere gitmem gerekiyor hemen randevu aldım
ozgeozcan rahim büyüyüp mesaneye baskı yapıyor o yüzden çok normal hamilelikte bi makalede de okumuştum
SibelBalciOz Bende de olmuştu hapşururken,öksürürken hatta kusarken bile yaşadım ama öyle uzamadı anlık oldu ve geçti