ben geçtiğimiz 3-4 gün önce gittim bu şikayetle ilk çekilen nstde bi kaç tane sancı çıktı 2. Bidaha çekildi 1 tane çıktı ama açılma falan yoktu sancılar sıklaşınca veya su gelirse gel dediler şuan 36+1 haftalık o günden beri sancılarım ara ara devam ediyor bazen gün içinde çok bazen az bide sarı sümüksü akıntı var o günden beri çocuk hareketleri çok aşağı indi yaklaştığı için mi böyle oluyor anlayamıyorum da ilk gebeliğim