Kızlar dün saat 19 civarı nişanım geldi hemen hastaneye gittim nstde sadece 1 sancı çıktı 2 saatte bi nst çekildi sancı çıkmıyordu hemen ciğer geliştirici yapıldı ilaçlara başlandı ama gece 3 te 5 dakika da bi gelen sancılar başladı artık dayanamıyordum bebeğim makat gelişliydi hemen sezaryana alındım korkulacak hiçbişey yok 1 saat bile sürmeden sezaryandan çıktım şuan bebeğimi emziriyorum ;)) merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim