Azra41 evet canım bugün tekrar kontrolümüz vardı nstde sıfır sancı çıktı ultrasonla baktı gelesi yok diyor 😂😂 alttan muayene olduk 1 parmak açılma var dedi pazar tekrar çağırdı bakalım hayırlısı olsun gün yaklaştıkça ufacık ağrıyı doğum sanıyor insan 😂😂