Kevser18 Selam 39-5 deyim açılma ve sancım yok karnım da hala düşmedi ams karnım o kadar kasılıyor ki sanki çocuk plasentayı yırtacak gibi oluyor uzun süre Sem sert oluyor ama bana sadece rahatsızlık hissi veriyor sebebi nedir sizce
suscarparimm Kevser18 Doğuma hazırlık kasılmaları canım çok sık olursa hastaneye gidin suni ile de başlatılabilir