Kizlar 38+3olduk artık. Bugun son kontrolumuz vardı sabahtan gittik bebeğimin kilosu 3800 cikti ve doktor gebelik sekerinden dolayı haftasına göre kilo fazlalığı var dedi. Gebelik sekerimde sınırda bu arada. Hemen bugun bebeği almamız lazım dedi anne karninda daha çok kilo alacak ve bu bebek için risk olabilir dedi. Ben de en azından yarin alamaz misiniz dedim ve beni apar topar sezaryene alacaklar fakat biz eşimle biraz suphelendik acele almak istemesini. Benim gibi olanlar var mı merak ediyorum