Prm-mrv yaşadıklarının çok benzerini yaşadım şu an boşanma aşamasındayız 20 haftalık hamileyim ben de. Tabi daha farklı problemlerimiz de var sadece bu değil ama ben de çalışıyorum işe dolmuşla gidip gelen benim, eşim arabayi vermiyordu. Verince de bütün gün söyleniyordu eve gelince yoruldum deyip hiç bir şeye yardım etmiyordu. Artik soylenmelerinden o kadar bıktım ki lanet olsun deyip ona birakmistim arabayi.
Araba için krediyi ben çektim ben ödedim. Maaştan geriye 2 bin lira falan kalıyordu. O da faturalara gidiyordu. Bunu bildiği halde Ne yaptın maaş nereye gitti diye kavga çıkardığı çok oldu. Ama bosanip kurtuluyorum inşallah. Umarım senin hakkında da hayırlısı olur