Nurrr_9 Şöyle söyliyim benimde şuan 1,5 yaşın da kedim var yanlız kalınca aklım hep evde kalıyordu ben ne zaman eve gelsem kapının önünde hep bizi karşılardı ikinci kediyi sahiplenme kararı aldık tabi bu süreçte çok kararsız kaldığım zamanlar oldu bakamam edemem vs şeylerden dolayı ama şuan hiç pişman değilim iyi ki de sahiplenmişim kendisi de çok mutlu 🫶🤎