RabiaMirze artik hastanede yikamiyorlar ki.Hatta gobek bagi dusene kadar yikamayin diyorlar enfeksiyon riskine karsi. 2 gun yikanmamasi yeterli. Gobekbagini guzel saklayonca hic bir sey olmuyor.Yegenimi doktor yikamayin ddi 20 gunde dustu cocugun gobegi tam.da dusmedi yakti sonunda doktor.