Kızlar merhaba, bugün doktora gittim 31+2 yiz. Aklımı karıştıran bir konu var doktor bana suyun geldi mi diye sordu ultrasondayken. Bende hayır hocam suyum mu azalmış dedim hayır dedi güldü. Neden öyle bir soru sorduğunu anlamadım bebek 3 hafta önce makat şekilde duruyordu bugün baş geliş durduğunu öğrendim. Açıkçası endiselendim ilk gebeliğim pek bilgim yok. Başına gelen biri var mı