Merhaba herkese bende ikinci doğumdan sonra doğum psikozu oldu.5 sene ilaç tedavisi gördüm fakat tekrar hamile olduğumu ogrendim ilaçları birwktim şuan 6 aylık hamileyim çok şükür herhangi bi atak gecirmedim ama doğumu düşününce bı ayak geliyot gibi oluyor sabki doğuma girerken ataklarim olacak ve tekrar aynı seyleri yaşayacak misim gibi oluyorum.pabik atak ve aksiyetesi olup doğum yapanlar yazabilirler mi süreç nasıl geçiyor .şimdiden herkese teşekkür ederim.