Kızlar merhaba. Doğumum Kasım sonu olacak Allah izin verirse. Ve şuan elimde iki tane 6 7 aya kadar kullanacağı beşik var Bi tanesi hasır sepet tarzı diğeri küçük anne yanı olan beşiklerden . Ve annemlerde hediye olarak beşik almak istiyorlar ya benim aklım karışıyor babamız geceleri evde olmayacak haftada 2 gün evde iş dolayısıyla geceleri büyük ihtimalle benim yanımda yatacak bebeğim. Sizce park beşik mi almalıyım prego panama modele bakıyorum. Yoksa direk montosseri yatak mı almalıyım açıkçası 2 3 kere masraf yapmak istemiyorum. Yani 7 aya kadar elimdekilerle yatsa Bi sürede benimle yatsa sonra odasına geçirim diyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu oluruz ☺️😍