uytanebru Elinden gelirse, sağlığın elverişli ise normale gayret et bence. Bu platformda sezaryeni yere göğe sığdıramayan çok. Yok ağrım sızım olmadı, hemen kalktım doğum yapmamış gibi her işimi gördüm demeleri bana inandırıcı gelmiyor. Doğum elbet kişiye özel bir deneyim ama sanki her normal doğum anneyi yıpratıyormuş gibi bakmaları ve sezaryen doğuma da alternatif olarak - zorunlu olmadığı halde- randevu alarak gitmeleri ayrıca da savunmaları çok yanlış bence. Yine de doktorunla görüş hatta tatmin olmazsan başka doktordan da görüş al. Karar senin. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. 🌷