Ah ah benim sırf bu sebepten dolayı 1 sene çocuğum olmadı. En son eski tip ebeler var onlara gidip gebe kalabildim hemde o ay 😅 size değişik gelebilir ama çaresiz olunca insan her yola başvuruyor. Ama eski haline tekrar dönermiş doğumdan sonra ve tekrar aynı şekilde gebe kalabilirim siye düşünüyorum. Önceden çok sancı çekerdim şimdi oğlumu kucağıma almayı bekliyoruz son 3 ayımız kaldı🤲 Rabbim sağlıkla almamızı nasip etsin hepimize 🤲🤲💙