2 Doğumum genel anestezi ile sezaryen oldum.5 gün önce spinal oldum. Ben böyle rahatlık görmedim.belden yapılan iğneyi hiç hissetmedim.bana doğum sırasında sakinleştirici verdiler.Bende de kaygı bozukluğu var.yapamam dedim ama doktorun desteğiyle kendime güç vermemle çok güzel geçti.Birde Allahım su gibi geçsin diye çok dua ettim.çok şükür öylede oldu.🌸