Defne_momm Kr41 bende de 12. Hafta da gaz ve kabızlık olmuştu yaklaşık 3-4 hafta kadar sürdü dupalac şurup kullandım yan etkisi hiç yok doktorum verdi o iyi gelmişti. En önemlisi bol bol yürüyün😊