Yonca_trk Merve0606 doğum yapmadım gataya da hiç gitmedim onun karşısında ki etlik zübeydeye gidiyordum bi kaç defa sonra sami ulusa başladım memnunum doğum orda yapıcam galiba gataya gidenler bilgi verebilirse güzel olur bende kararsızım