HMeyraaa Kızlar çarşamba günü yumurtlamayı gördüm iki gün sürdü ama değerlendiremedim cuma günü çatlama da bir kez değerlendirdim sizce gebe kalma ihtimali var mı yok mu
Fahrettin Adet günlerim değişiyor geçen ay eylülün d4 dunde oldum ayni ayın içinde 28 nde oldum ve hala olmadim ?