Selamcanim Kr41 dokuz ay boyunca kusmanız devam edecek diye bir zorunluluk tabiki yok. Şanslısınız. Dua edin hiç geri gelmesin ☺️
poncikanne53 Kr41 bugün aynısı basına geldi üç aydır kusuyorum ve ilacımda bitmişti bulantım bugün durdu sürekli aç hissediyorum kendimi iştahım açıldı 12 +2 suan 🤭 insallah bir daha gelmez yarın sabaha nasıl uyanıcam cok merak ediyorum 😍
Kr41 Selamcanim birden gidince insan tedirgin oluyor.🥰 Kontrolde 23’ünde. O yüzden tedirgin oldum bir an🤭