Kadın dogum doktorları nasıldır bilmiyorum ama yenidoğan yoğun bakımı cok berbat oğlum sevkli olarak yattı ömrümüzden ömür götürdüler resmen asla dogru duzgun bilgi vermediler yanlis tedavi uyguladilar pislikten bebegimin her yeri yara bere olmustu 6 ay kaldı ordan cocugumu kurtarana kadar mâf oldum. Tavsiye etmiyorum umarim hic bir sorun yasamadan sağ saglim kucaginiza alırsınız 😘