Cekikveannesii Bugün gittim yine zam gelmişş Temmuz’da yapılmıştı zam, az buldular galiba!!! Medipol sefaköy
Marshmallow1 Cekikveannesii ben de Pendik Ersoy’a gidiyorum her ay gidişimle resmen yeni zamla karşılaşıyorum. Keşke dur denilen bir yasa çıksa doğum ücretleri de sürekli artıyor her ay arayıp soruyorum minimum 10bin gözden çıkartıyorum doğum için artık
Eldgrn Cekikveannesii hadi ne yine mi arttı ne olacak bizim bu halimiz ya bende gördüm öğlen bizim ki de arttı mı ki acaba of Of 😡😡