Mrshamisannee merhaba, benim ikili taramam da da yüksek risk çıkmıştı kan tahlillerimden. Ense kalınlığı ve burun kemiği normaldi ama benim de tahlillerim sorunluydu ve direk çok yüksek riske giriyordum. Araştırmalara girince o kadar derinden üzüldüm ki, boşa kendimi üzüyor olabilirim dedim gittim DNA testlerinden yaptırdım, kandan alınanlardan. Sizde öyle yapın isterseniz. Benim sonucum temiz çıktı. İnşallah sizin de öyle olacaktır merak etmeyin. Doktorlar down sendromu konusunda çok hassaslar hasranemhastane gezdim yine de rahat ol bişey yoktur diyen olmadı. Kimse bu riski alamıyor. Bir daha gebelik yaşarsam ikili tarama yaptırmayacağım. Bu stres de bana tecrübe kazandırdı.