Sultanzumra Ayy günüm yaklaşıyor kizlar çok tırsıyorum Dr sezeryan dedi ama daha gün vermedi çok uyuyorum çok halsizim ateş basıyor valla
Sldkzy01 Sultanzumra Benim de son 38 gün doktor normal doğum yapabilirsin dedi ama hergun aklımda nasil yapacam dayanabilecek miyim diye 😊
Sultanzumra Sldkzy01 ayy ben çok istiyordum normal olsun o hissi yaşayım diye ama kısmet dayanirsin ya inşaallah
Pelinakcn Sultanzumra valla bir an önce doğurma isteği var 😅 ama doktor 4 kg ve üzeri bekliyorum dedi o yüzden biraz tırsıyorum açıkçası 😀
Pelinakcn Sultanzumra bence genetik, ben 1.80 im eşim 1.92 iri insanlarız onun etkisi olduğunu düşünüyorum 😅
Aslanidikut Sultanzumra son 11 geceleri uyku denen şey kalmadı sabaha karşı bayılıyorum artık bir an önce gelse de beraber uyumasak bari 😅